Linas trafikskola i Sala

septemberpaketet

KÖRKORTSPROGRAM

Paketlösningar är alltid billigare
Välj mellan Mini och Medium beroende på ditt behov av antal körlektioner.
Se körkortsprogram

audi

ENKEL UPPSTART

Dags att starta upp din körkortsutbildning?
Testa Linas Audi A3 och få en check på dina kunskaper. Just nu kan du köpa en startlektion (60 minuter plus inskrivning) för endast 299 kr.

Pris: 299 :-

calendar

JUST NU HOS LINA

Aktuellt:
Handledarkurser: Se datum
Intensivkurser: Se datum
Aktuella körkortsprogram: Läs mer

Körlektioner

Intensivkurs

Handledarkurs

Körkortsteori

Varför välja Linas Trafikskola i Sala?

INDIVIDANPASSAT

Hos Linas gör vi en plan som passar dig. Vi tar gärna en diskussion (utan kostnad) för att se hur just din väg till körkoret kan se ut.

VÅRA NÖJDA ELEVER

Vårt fokus är att eleverna ska bli nöjda, duktiga bilförare. Vi har goda betyg på plattformar som Reco, Facebook och Google.

INTENSIVKURS MED BOENDE

Hos oss finns möjligheten att gå en intensivkurs med boende på hotell bara 20 minuters gångväg från trafikskolan.

Med gott facit

Av våra elever, hittills i år, har 81 % klarat förarprovet på första försöket. Över hela Sverige är den siffran omkring 50 %.

trafikskola Sala

Bilarna

Linas i Sala kör Audi A3 Sportback. Bilarna är utvalda för att hålla hög kvalitet och erbjuda bästa förutsättningar för både elever och lärare. Det har aldrig varit lättare att övningsköra – Audibilarna har allt som gör det enklare att ta körkort.

Lättkörda

Bilarnas inställbara körprogram gör så att koppling, gas, styrning och broms anpassas till din körning. Effekten är att bilarna blir extremt lättkörda med mjuk styrning, lätta pedaler och du klarar svängen även om du missar att växla ner. Ergonomiska sportsäten i alcantara och läder plus läderklädd ratt erbjuder bästa förarkomfort.

Och du – start-och-stopp-funktionen gör att du bara trycker ner kopplingen för att starta motorn igen om du råkar få motorstopp.

Automat eller manuell?

Det är fritt att välja om du vill ta körkort med manuell eller automatväxlad bil. Medan man förvisso begränsas i vilka bilar man kan köra med ett körkort för automatväxlade bilar, kan det till exempel vara ett alternativ för den som har stora problem med växlingen eller är funktionshindrad.

Snälla mot miljön

Bilarna är utrustade med en bensinmotor där bara halva motorn jobbar när mindre effekt behövs. Tillsammans med start-och-stopp-funktionen ger det låga utsläpp och låg förbrukning – bilarna är faktiskt snällare mot naturen än många dieselmotorer.

Med goda referenser

Reco

Med goda referenser

Reco